  • Data: 2005-07-04 17:37:46
    Temat: Re: swiadek w sądzie
    Od: "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NoMAD" napisał
    > Taki lekarz i druk jest potrzebny tylko wtedy gdyby powodem
    > niestawiennictwa a w konsekwencji usprawiedliwieniem mialaby byc
    choroba.
    > Jesli nie bedzie to choroba to wystarczy poinformowac odpowiednio
    wczesniej > o niemozliwosci przybycia w danym dniu i podac przyczyne.
    Ale co sie
    > odwlecze to nie uciecze. Zostanie wezwana ponownie na inny termin.

    ale usprawiedliwioną przyczyną niestawiennictwa może być tylko
    choroba. Bo dla sądu nie jest powodem opieka nad 3-miesiecznym
    dzieckiem. Sąd nawet nie uznał za stosowne odpowiedzieć na prośbę żony
    o umożliwienie przesłuchania w lokalnym sądzie (jako tzw. pomoc
    prawna). Więc jedynym rozwiązaniem jest przekonanie lekarza, że jest
    chora i w ten sposów może uniknie kary za nieobecność w sądzie. Może
    do następnej rozprawy łaskawie zdecydują się odpowiedzieć na prośbę
    wysłaną poleconym miesiąc temu..
    dzięki za rady.
    (sorki za cytowanie, ale właśnie coś mi się pokaszaniło w OE..)
    --
    pozd
    Arkadiusz