  • 1. Data: 2010-03-15 18:19:34
    Temat: swiadek koronny i dokumenty
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    Świadek koronny otrzymuje nową tożsamość i dokumenty na to nazwisko. A
    co z pozostałymi dyplomami, świadectwami? Tworzy się takiej osobie
    fikcyjne dyplomy, kreuje historie zatrudnienia?

  • 2. Data: 2010-03-15 18:58:01
    Temat: Re: swiadek koronny i dokumenty
    Od: BK <b...@g...com>

    On 15 Mar, 19:19, "ktos2" <f...@v...pl> wrote:
    > wiadek koronny otrzymuje now to samo i dokumenty na to nazwisko. A
    > co z pozosta ymi dyplomami, wiadectwami? Tworzy si takiej osobie
    > fikcyjne dyplomy, kreuje historie zatrudnienia?

    nie dostaje nowy dowod i nazwisko ale swiadectwem maturalnym musi sie
    poslugiwac starym...

  • 3. Data: 2010-03-16 11:25:02
    Od: "ktos2" <f...@v...pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > nie dostaje nowy dowod i nazwisko ale swiadectwem maturalnym musi sie
    > poslugiwac starym...

    Chodzi mi o to na ile jestesmy "avatarami" w rzeczywistym swiecie. Taka
    osoba dostaje nowa tozsamosc, wiec pewnie i nowy zawód i wyksztalcenie,
    zeby nie mozna bylo jej znalezc w poprzednim wcieleniu. Czy to juz
    falszerstwo?

  • 4. Data: 2010-03-16 11:31:55
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 16, 12:25 pm, "ktos2" <f...@v...pl> wrote:
> [...]
    > osoba dostaje nowa tozsamosc, wiec pewnie i nowy zawód i wyksztalcenie,
    > zeby nie mozna bylo jej znalezc w poprzednim wcieleniu. Czy to juz

    Ale po co zadawac glupie pytania skoro na wszystko jest odpowiedz w
    ustawie i to jasnym i prostym tekstem?

    0738

    art. 14