    From: "Xena" <t...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Re: swiadectwo pracy-sad pracy-dziwny wyrok
    Date: Tue, 22 Oct 2002 00:15:39 +0200

    Osoba znana wszem i wobec jako Dawid zamieszkała pod adresem
    <_...@p...onet.pl> napisała:

    > Wydaje mi sie ze tak sformulowany wyrok nie zastapi mi swiadectwa
    pracy
    > (cale 2 lata), a poza tym opiewa na zle daty. Co robic w tej
    > sytuacji??? Odwolywac sie? Ale jak??? Pomozcie !

    Zła data - to "oczywista pomyłka pisarska" i możesz żądać sprostowania -
    masz na to czas podany pewnie w wyroku - poprzez odwołanie się (ale
    pewna nie jestem, czy trzeba się do tego odwołać, czy tylko wnioskujesz
    o sprostowanie).
    A na co liczyłeś? Co Twoim zdaniem powinien w takiej sytuacji zrobić
    sąd? Zawsze możesz pokazać przyszłemu pracodawcy ten świch zamiast
    świadectwa pracy. Sąd nie bardzo ma inne wyjście - przecież nie będzie
    biegał i szukał Twojego pracodawcy...

    --
    Pozdrówka
    Tatiana