  • Data: 2002-10-22 06:53:16
    Temat: Re: swiadectwo pracy-sad pracy-dziwny wyrok
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako Ewa zamieszkała pod adresem
    <o...@o...pl> napisała:

    > myślę, że sprostowanie
    > a później .... komornik przecież, nie?

    Odpowiadja _pod_ cytatem - to po pierwsze.
    Po drugie, to - nie rozśmieszaj mie z samegorana, bo zaplułam
    pomidorkiem klawiaturę. Idx do komornika i powiedz mu, żeby wydarł od
    byłego pracodawcy swiadectwo pracy - tylko uważaj, żeby akurat nie jadł,
    bo sobie kancelarię zapluje...
    Hi hi hi, taki komornik wszczyna egzekucję ze świadectwa... Wpisem jest
    20% wartości świadectwa, buhaha. Potem wchodzi na konto firmy o ile
    firma ma jeszcze konto... A potem robi - zgodnie z kpc licytację - chyba
    tego wyroku, bo nie mam pomysłu czego innego.
    Dawno się tam nie ubawiłam

    --
    Pozdrówka
    Tatiana