eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoświadczenie pielęgnacyjne odebrane niezgodnie z konstytucja › Re: świadczenie pielęgnacyjne odebrane niezgodnie z konstytucja
  • Data: 2013-02-25 13:34:57
    Temat: Re: świadczenie pielęgnacyjne odebrane niezgodnie z konstytucja
    Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 24 lutego 2013 19:02:17 UTC+1 użytkownik Tomasz Myrdin napisał:
> [...]
    decyzją administracyjna w 2011r. Do dzisiaj spełnione są niezmiennie wszystkie
    warunki jego pobierania. Sejm zmienił ustawę i od 1.07.2013r zostanie ono odebrane i
    przyznawane za nowych zasadach. Gdzie można się odwołać z powodu niezgodności z
    Konstytucja - zasada nie działania prawa wstecz. Uważam, że na nowych zasadach można
    przyznawac nowe świadczenia, ale już przyznanych nie wolno odbierać jeśli spełnione
    sa warunki jakie obowiązywały w dniu przyznawania.

    > A gdzie tu masz działanie prawa wstecz? Czy według nowych przepisów mają odebrać i
    ponownie weryfikować świadczenia które już otrzymałaś według starego stanu prawnego
    od 2011r?

    Dokładnie tak - odbierają świadczenie do którego prawo nabyłam w 2011r.

    > Natomiast jeśli uważasz że to jest nie w porządku to najlepiej z tym iść do urny
    wyborczej przy najbliższych (i następnych) wyborach.