    From: "indi" <a...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: studia i wojsko - dla PRAWNIKA
    Date: Tue, 5 Feb 2002 23:38:29 +0100

    news:43a4.0000004d.3c5a9cb0@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > administracyjną, w której:
    >
    > 1) udzieli Panu odroczenia i będzie to właściwe załatwienie sprawy, albo
    >
    > 2) odmówi udzielenia odroczenia.
    >
    > W tym drugim przypadku będzie miał Pan prawo wniesienia odwołania do szefa
    > wojewódzkiego sztabu wojskowego, który:
    >
    > 1) udzieli Panu odroczenia i będzie to właściwe załatwienie sprawy, albo
    >
    > 2) uchyli decyzję i przekaże sprawę do ponownego rozpatrzenia komendantowi
    > (zacznie się wszystko od nowa), albo
    >
    > 3) utrzyma w mocy decyzję komendanta.
    >
    > W tym ostatnim przypadku będzie miał Pan prawo wnieść skargę do Naczelnego
    Sądu
    > Administracyjnego gdzie, jeżeli napisze Pan to co ja Panu napisałem -
    SPRAWĘ
    > WYGRA.
    >
    > Jupraw
    > [urzędnik obywatelowi]

    Z tego co się dowiedziałem to mogą mnie powołać zanim rozpatrzą odwołanie:(.
    Art.42 p.3 znanej panu Ustawy)
    Czy mógłby Pan to skomentować?
    Dziękuję Panu za czas jaki mi Pan poświęca odpowiadając i za zaangażowanie
    i podziwiam fachowość. Nie poczułem się urażony ani nie czuję się
    nieodpowiedzialny, niemniej jednak kwestię patriotyzmu i czym on jest a czym
    nie można by dyskutować. Polskę kocham i szanuję i uważam się za patriotę.
    Fragment Konstytucji zacytowany mi przez Pana uważam za dobry, ładny i
    sprawiedliwy - zgadzam się z panem, że należałoby go przestrzegać i
    osobiście od tych paru prostych obowiązków się nie uchylam. Co do ochrony
    środowiska to właśnie taki jest kierunek moich studiów. Była to druga opcja
    po tym jak zrezygnowałem z próby zdawania na psychologię nie chcąc ryzykować
    przerwy w nauce jaką zgotowałoby mi wojsko gdybym na ten popularny bardzo
    kierunek się nie dostał. Nie wiem dlaczego uwzieli się na mnie i chcą
    wykończyć - żadna ze znanych mi osób nie ma takich problemów z wojskiem jak
    ja - są zdrowsi ode mnie a dostają D, lub młodsi ode mnie a są przenoszeni
    do rezerwy...