  • Data: 2003-01-07 10:54:57
    Temat: Re: studia
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    >Gwarantuje ci ze jakbys byl dobry a skonczyl
    > swiezo utworzony uniwersytet to znajdziesz prace i w Warszawie i gdzie indziej i
    > zaden prawie pracodawca nie bedzie ci sie gapil w indeks i miauczal ze eee panie
    > co to za szkola.Pracodawca cie oceni merytorycznie,czy to wlasciciel hurtowni
    > ktoremu piszesz umowy czy to szef dzialu podatkowego w ktorejs z wielkich firm
    > konsultingowych.

    Podzielam zdanie w pełni. Dyskusja ta do niczego nie prowadzi, a każda ze stron
    będzie miała nowe argumenty za wyższością swojej uczelni. Moim zdaniem to czy
    ktoś jest dobry czy nie zależy tylko i wyłącznie od niego, a nie od uczelni.
    Owszem, wysoki poziom może pomóc, ale nie jest kryterium decydującym. W
    większości kancelarii do których miałem okazję trafić czy to na praktykach, czy
    już po studiach zawsze był okres próbny. Decydowało to co umiesz, a nie to jaka
    uczelnia wystawiła Ci dyplom.

    Pozdrawiam
    Ciacho