  • Data: 2003-01-06 14:55:37
    Temat: Re: studia
    Od: huski <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Abuser" <n...@m...pl> pisze w news:avaaqc$a1g$1@absinth.dialog.net.pl:

    > Ciesze sie za wziales taka mozliwosc do siebie. Nie wiem jak to jest
    > zagranica, wiem ze wpolsce 2razy zawalilem studia... z braku motywacji
    > (kierunek inforamtyka)
    Powiem Ci, ze zastanawim sie nad tym tylko pozostaje kwestai ceny, co do
    angielskigo to ostatnio rozmawialem ze znajomym. Zdaje na studia do
    holandi, wymagaj zdanego TEOFLA (czy jakos tak sie to nazywa) na 450
    punktow chyb. Ale podobno nie jest to trudne do osiagniecia.

    P.S.
    Jakby ktos mial namiary na jakas uczelnie zagraniczna dobra to bede
    wdzieczny.

    --
    huski
    h...@i...pl