  • Data: 2003-01-06 09:36:10
    Temat: Re: studia
    Od: "eLaIs" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns92FAEE1F07E84huski@193.42.231.152...
    > huski <h...@p...onet.pl> pisze w
    >
    > a jeszcze jakby mi ktos powiedzial kilka slow na temat egzaminow

    *ja jestem na drugim roku na UJ ,co do egzaminu wstepnego ,to ma 200 pytan
    ,roze formy (miedzy innymi zaznaczanie blednych odpowiedzi dla
    zmylki)-formula testu sprawdzanego komputerowo, poziom wysoki ,wiedza
    historyczna jest malo przydatna w praktyce ostatnio nie bylo w ogole
    historii do 18 wieku ,sa tez pytania o pojecia z encyklopedii ich
    wyjasnienie i pytania o interpretacje kilku tekstow prawnych ,konkurencja
    duza ,studia cholernie maja wysoki poziom ,nie przasadzam ,bo prawo rzymskie
    to w ogole bylo juz mistrzostwo ,co mozna wymyslec ;)
    ale jest ok ,poza tym chamscy ludzie ,na znajomych nie ma co liczyc ,bo jest
    kilku prycholi ze wsi w akademikach ,ja na szczescie mieszkiam w Krakowie ;)
    pozdrawiam i zapraszam
    eLaIs
    a studia zagranica to polecam w USA prawo ,ale jest drogie ,no i
    przystosowuje do pracy tam