  • 1. Data: 2002-05-31 13:51:25
    Temat: straz pozarna i mandacik
    Od: Hubert Kwiatecki <h...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich
    Wczoraj zawitala do mnie straz pozarna. Jakis "zyczliwy" czlowiek ich
    wezwal, bo czul dym i niemily zapach. W sumie chodzilo o to, ze brat
    spalil bulke. Zamiast ja rozmrozic to ja przypiekl. Bylo pelno dymu,
    wiec otworzylem okna, przewietrzylo sie i juz. Zadnego ogna itd. Tylko
    dym. Po okolo 20 min. zjawili sie dzielni chlopcy. Nie chcieli wejsc
    do domu, nic nie ogladali. Spisali tylko z dowodu i pa.

    Czy moga mi wlepic mandat???
    Jesli tak to na jakiej podstawie?
    Ile moze mnie to kosztowac?
    Czy moznaby sie od ewentualnego mandatu odwolywac i czy bylby sens?

    Pozdrawiam
    hubikon

  • 2. Data: 2002-05-31 14:00:21
    Temat: Re: straz pozarna i mandacik
    Od: Remek <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > dym. Po okolo 20 min. zjawili sie dzielni chlopcy. Nie chcieli wejsc
    > do domu, nic nie ogladali. Spisali tylko z dowodu i pa.

    Dlaczego dales sie spisac. Z tego co mi wiadomo policja ma prawo zadac
    Twoich danych osobowych z dowodu

  • 3. Data: 2002-05-31 14:50:20
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    mialem systuacje taka ze spalil mi sie samochod i ktos wezwal straz ktora
    przyjechala i dogasila szczatki.
    takze mnie spisali ale nic nie dostalem zadnego mandatu ani zadnych
    pieniedzy nie musialem im wplacac , spisuja pewnie po to aby moc
    usprawiedliwic swoj wyjazd za ktory dostaja pieniadze
    wg nie powinienies sie martwic

  • 4. Data: 2002-05-31 21:16:23
    Od: Hubert Kwiatecki <h...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 May 2002 16:50:20 +0200, "lord" <r...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >pieniedzy nie musialem im wplacac , spisuja pewnie po to aby moc
    >usprawiedliwic swoj wyjazd za ktory dostaja pieniadze

    eh, mam taka nadzieje
    inaczej bedzie to najdrozsza bulka w mojej historii

    pozdrawiam
    Hubert

  • 5. Data: 2002-05-31 21:20:09
    Od: Hubert Kwiatecki <h...@p...onet.pl>

    On Fri, 31 May 2002 16:00:21 +0200, Remek <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dlaczego dales sie spisac. Z tego co mi wiadomo policja ma prawo zadac
    >Twoich danych osobowych z dowodu

    inne sluzby chyba tez, ale nie wiem, nie jestem prawnikiem

    BTW w jakiej ustawie/ rozporzadzeniu moglbym znalezc jakies informacje
    w tej dziedzinie?

    Pozdrawiam
    Hubert

  • 6. Data: 2002-06-03 09:11:45
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    Hubert Kwiatecki <h...@p...onet.pl> skribis:

    >Czy moga mi wlepic mandat???

    za co ?? za przypalenie bulki ? moze kazdej zonie ktora przypali mezowi
    obiad tez by wlepiali mandat :) ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,