  • 1. Data: 2002-05-31 07:19:26
    Temat: Czy nowa umowa Cyfry+ jest zgodna z prawem???
    Od: "esperanto" <e...@p...fm>

    To co sie dowiedzialem przed chwila rozmawiajac z centrum obslugi abonenta
    wkurzylo mnie niesamowicie.
    2 lata temu zawarlem umowe z Wizja,a teraz stalem sie automatycznie
    abonentem CYFRY. No i wlasnie dowiedzialem sie ze zgodnie z paragrafem 6 nie
    moge rozwiazac umowy do czerwca przyszlego roku. :(((
    Chociaz kto wie czy nie dopiero za dwa lata bedzie to mozliwe, bo umowa z
    wizja opiewa za okres 24 miesiecy
    http://www.cyfraplus.pl/upload/Regulamin.pdf

    Zastanawia mnie legalnosc takiego zapisu w umowie.

    Moze ktos jest w stanie mi pomoc, co dalej z tym fantem robic.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-01 10:06:50
    Temat: Re: Czy nowa umowa Cyfry+ jest zgodna z prawem???
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Użytkownik "esperanto" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zastanawia mnie legalnosc takiego zapisu w umowie.
    >
    > Moze ktos jest w stanie mi pomoc, co dalej z tym fantem robic.

    Zerwanie Cyfra + przed terminem kosztuje 100 więc chyba nie jesteś w aż tak
    złej sytuacji.

    A Cyfra nawet po fuzji woli jak widać trzymać klientów siłą, a nie jakością
    oferty.

    Pozdrowienia,
    Piotr