    From: "Koju" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: straz miejska-blokady itp
    Date: Thu, 6 Jun 2002 22:56:20 +0200

    > No właśnie to jest podstawą wystawienia opłaty dodatkowej. Jeżeli nie
    > przekonasz Sądu że zapłaciłeś to przegrałeś. Są też lepsze kwiatki np.
    > znak opłaty musi być czytelny i WIDOCZNY dla kontrolerów, za coś
    > takiego też można zostać skasowany.

    a prawo domniemania niewinnosci czy jakos tak!?
    Wyobrazmy sobie sytuacje: pani X ze Strazy Miejskiej, albo lepiej z Waparku,
    czyli firmy ktora czerpie zyski z parkomatow (chyba tak-mam racje?) z jakis
    wzgledow mnie nie lubi, albo jako pracownica wyzej wymienionej firmy, w
    poczuciu checi wzbogacenia firmy, wystawia mi kwitki-moze, czemu nie? Nie
    wola po panow z blokadami, ale wystawia kwitki-wstukuje na tej swojej
    maszynce po kwitku na dzien. Od tak sobie. I ja teraz mam niby udowadniac,
    ze zaplacilem? Ze moj samochod byl gdzies indziej? Nie wieze.......
    Niech mi zdjecie Polaroidem (jedyny apart, ktorego zdjecia sa dopuszczane
    przez Sad jako dowod rzeczowy) zrobia, ze stalem tu i tu i nie
    zaplacilem........
    Pozdrawiam
    Koju