  • Date: Sat, 17 Oct 2009 21:04:12 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: straszenie atrapą broni lub wiatrówką

    ZAQ pisze:

    > chodze po miescie z drogim sprzetem foto,
    > fotografuje przyrode i czesto ktos sie czepia,
    > to akurat jakos wyjasniam sprawe i po głupiej
    > rozmowie jakoś agresor mi odpuszcza ale
    > niektórzy rzucaja tekst "chcesz stracic ten aparacik"
    > i zblizaja sie do mnie, nie zawsze mozna uciec ...
    >
    > co proponujecie ?

    Gaz pieprzowy jest dobry ALE:

    1. max. dwóch napastników

    2. lepiej miej dodatkowo włączoną ukrytą kamerę, bo potem przekupna
    k*.*a w todze Ciebie skarze za "poparzenie" biednego bandziora (jaka to
    brednia będzie jasne dla każdego, kto zna zasadę działania kapsaicyny),
    bo on będzie się wypierał próby napaści