  • Data: 2007-02-20 09:49:55
    Temat: Re: stowarzyszenie i straszenie mnie przez Sąd
    Od: Ktoś:)<l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich, moja sprawa dotyczy po częsci tego samego co problem Xeny.
    Mianowicie sąd również zwrócił się do mojego stowarzyszenia o dostarczenie w
    terminie 7 dni Regonu na stosownych formularzach. Problem polega na tym, że
    pismo przyszło w listopadzie a my bezposrednio nie otrzymujemy poczty, ktora
    przychodzi na adres siedziby. List odebrala pani, ktora pracuje w tej instytucji,
    udostępniają nam tam lokal jako siedzibę. Termin minal a dopiero dzisiaj list trafil
    moje rece. Niezwlocznie chce ta sprawe w sadzie zalatwic i dowiezc wymagane
    dokumenty. Martwi mnie jednak to co w tym przypadku z grzywną, którą sąd chcial
    nas ponaglic? Oczywiscie zostanie wszystko przeze mnie dostarczone do sądu juz
    jutro ale czy wtedy mam pewność ze tej grzywny nie bedzie czy sąd mi powie ze i
    tak mnie i innych czlonkow ukara bo dostarczylismy po terminie? Mam nadzieje ze
    sprawa zakonczy sie pozytywnie. Moze mi ktos doradzi co napisać w pismie
    przewodnim do tej sprawy? Jesli przy rejestracji stowarzyszenia podano adres do
    korespondencji inny niz siedziba to czemu teraz sąd wyslal list na adres siedziby:)?
    Czy doniesienie Regonu wiąze sie z jakimis opłatami? 150 zł mysle ze chyba nie
    bede za wprowadzenie zmian musial placic:) Z góry dziekuje za odpowiedź.

    -> http://usenet.pomocprawna.info