    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stowarzyszenie czy wyłudzacze [troche długie]
    Date: Mon, 8 Feb 2010 13:14:59 +0100

    Użytkownik "biuro" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hkorii$5qr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Jest sobie w Szczecinie biuro stowarzyszenia: AlterEgo Stowarzyszenie
    > Pomocy Poszkodowanym w Wypadkach i Kolizjach Drogowych. Mój brat sobie

    Trzeba zaczac od tego, ze to jest Polska i stowrzyszenia takie powstaja i
    dzialaja przede wszystkim dla ogromnego strumienia kasy, jakie kieruja don
    sady w calej Polsce.
    Tym z wroclawskiej fundacji Help sie nie udalo i wpadli. Inne pewnie
    wyprowadzaja pieniadze do szwagrow i pociotkow w sposob ostrozniejszy, i w
    wysokosci bedacej mniejsza wielokrotnoscia kwot przeznaczanych na
    rzeczywista pomoc - dlatego dzialaja caly czas. Moze jest wsrod nich takze
    jakies dzialajace rzeczywiscie przede wszystkim z mysla o ofiarach....
    wiara, to piekna rzecz.

    > Myślę, że przypadek mojego brata należy potraktować jako ostrzeżenie,
    > żeby takie dowody zachowywać, bo można się zdziwić, że drugi raz to
    > samo przyjdzie zapłacić.

    To jest ostrzezenie zawsze aktualne. Przy czym nie dopatrywalbym sie
    celowego dzialania.
    Przekretem jest samo istnienei takich stowarzyszen. Mysle, ze nie potzrebuja
    oni robic dodatkowych walkow.
    Po prostu burdel w papierach.

    > Pytanie tez mam takie: jak postąpić w takiej sytuacji? kogo zawiadomić o
    > takich praktykach upominania sie o kilka lat temu zapłacone pieniądze?

    Mysle, ze pojedyncze powiadomienie nikogo nic nie da. Powiedza ze
    zawieruszylo si epotwierdzenei wplaty i tyle.

    Pozdrawiam
    SDD