  • 1. Data: 2003-04-04 10:36:37
    Temat: stłuczka z sarną
    Od: tomasz<m...@w...pl>

    tydzień temu w czwartek miałem stłuczke z sarną wezwałem policjie ta
    spisała protokół,wezwała koło łowieckie które zebrało zwłoki jako
    jego własność dając pokwitowanie policji a do wypłacania
    odszkodowania (przyjęcia odpowiedzialności z OC) za sarne nikt sie
    nie kwapi
    Do kogo nieść papiery??????????
    proszę o szybką konkretną odpowiedź SMS na +48602827187 lub
    m...@w...pl
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-04-04 16:28:50
    Temat: Re: stłuczka z sarną
    Od: poreba <d...@p...com>

    tomasz<m...@w...pl> popełnił 04 kwi 2003 na pl.soc.prawo utwór

    >tydzień temu w czwartek miałem stłuczke z sarną wezwałem policjie ta
    Ogłupiała ta zwierzyna czy co?
    Lezie ludziom na maski jak nie przymierzając lemmingi w wodę ;)
    Przejrzyj listę przed zadaniem pytania co najmniej z tydzień wstecz.
    Polecam np. MID: <b4vvk0$bdi$1@news.onet.pl>

    A tak BTW, czy FAQ ta sprawa nie powinna być wyraźniej zaznaczona?

    --
    pozdro
    poreba