  • 1. Data: 2003-04-04 10:33:23
    Temat: Prosze poradzcie ktos chce mnie wrobic
    Od: "MPR" <l...@o...pl>

    Jakis miesiac temu zdarzylo mi sie poimprezowac troche i wypilem ze
    znajomymi conieco, pozniej jeden z nich zaproponowal mi podwiezienie (byl w
    stanie nietrzezwym jak i ja) mielismy do przejechania jakies 800m niewiele
    ale pech chcial jego brawurowa jazda spowodowala ze uderzyl w przydrozna
    kapliczke, a ja wylecialem z auta razem z siedzeniem, bylo to na wiosce mnie
    zawieziono do szpitala bo mialem skaplikowane zlamanie, po wyjsciu okazalo
    sie ze scenariusz wypadku byl calkiem inny niz ten podany policji, teraz
    sprawa idzie do sadu, zeznali ze ja szedlem pijany droga i brat kierowcy bo
    on zaraz sie pojawil trzezwy zeznal ze prowadzil auto i w wyniku tego iz
    bylem pijany nie chcac mnie zabic wjechal w kapliczke jednak ja sie
    zawrocilem i uszkodzil mi noge, sprawa jest nie do przejscia na wiosce
    istnieje zmowa milczenia swiadkow nie bylo a Ci co sa to jego kumple i
    zeznali przeciwko mnie, ja oczywiscie powiedzialem prawde ale jak mam to
    udowodnic? W tej chwili ze zlamana noga nie moge nawet pracowac, a pieniedzy
    na adwokata nie mam co robic bo mam dzieci i za co je bede wysylal do szkoly
    jak mi dowala pokrycie 10tys kosztow naprawy auta nie mowiac o innych
    konsekwencjach, dogadac sie z nim nie da chociaz nie chce udowadniac ze
    kierowca byl pijany a inny sie podal za niego.

    Pozdr Lopez

  • 2. Data: 2003-04-04 13:30:22
    Temat: Re: Prosze poradzcie ktos chce mnie wrobic
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Skontaktuj się z policją. Świadkowie, świadkami, ale w takich wypadkach
    powołuje się biegłego. Biegły może stwierdzić po pierwsze, czy obrażenia
    Twoje mogły powstać w wyniku najechania pojazdem, czy w wyniku wypadnięcia z
    pojazdu. Charakter tych obrażeń jest zupełnie inny. Po za tym dokonano
    pewnie oględzin pojazdu (bo to wypadek). W samochodzie musiały powstać ślady
    po "wypadnięciu z fotelem z samochodu". Nie mówiąc już o zerwanych pasach
    bezpieczeństwa, które na pewno miałeś zapięte ;-)).

  • 3. Data: 2003-04-04 19:23:32
    Od: "andy" <a...@g...pl>

    jak juz bedzie sprawa w sadzie znajdz kogos kto bedzie chcial byc
    oskarzycielelm posilkowym ktory moze stawiac pytania i zrobic wniosek o
    rzeczoznawce
    a kumple musza zeznawac pod przysiega moze zmiekna?

    uwazaj na sedziego moze to cioteczny wujek tego drugiego?

    andy

  • 4. Data: 2003-04-06 11:38:58
    Od: "Katarzyna Romanowska" <l...@o...pl>

    dzieki zobaczymy co bedzie dalej,
    co do sedziego to chyba niewiele moge zrobic napewno kumpluje sie z ich
    adwokatem to juz jest jak dla mnie niezadobrze, a pozatym jezdze na wozku i
    jedynie zona stara sie cos zdzialac, byl jeszcze jeden incydent przyszli do
    mnie do szpitala i namawiali zebym wszystko wzial na siebie czego swiadkiem
    byl pacjent z lozka obok ale nie wiem czy moge liczyc na niego szkoda ze nie
    mialem dyktafonu.

    pozdr Lopez