    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Date: Mon, 6 Oct 2003 10:27:44 +0200

    > jestes zalosny :)
    > nie twierdze ze moj ojciec jest bez winy, nigdzie tego nie napisalem,
    > twierdze ze jesli juz to obaj sa winni, i od poczatku tego watku
    podkreslam
    > slowa tamtego goscia jednoznacznie uwidaczniajace ze swiadomie doprowadzil
    > do kolizji, poniewaz spokojnie mogl jej uniknac
    >
    > w kodeksie jest wyraznie napisane ze uczestnicy ruchu moga zalozyc ze inni
    > dzialaja wg przepisow chyba ze sytuacja swiadczy o czyms innym, a
    > wyjezdzajac na parkingu z miejsca do parkowania mozna nie miec pelnej
> [...]

    Sorry, ale ja czegoś tutaj nie rozumiem. Twój ojciec przyznał się do winy
    zaraz po całym zajściu ? To po co teraz kombinować ze zmianą zeznań ? Ze
    strony tatuśka jest to tylko cwaniactwo i (popularne obecnie słowo)
    MATACZENIE.
    Dlaczego wtedy tatulo nie napisał w oświadczeniu, że nie poczuwa się do winy
    ? Dlaczego w oświadczeniu nie znalazły się słowa o tym, że gość widział
    zagrożenie, ale celowo najechał na tatulka ?
    Nie zdziw się, jeżeli kiedyś Ty pukniesz kogoś i pomimo najszczerszych
    twoich chęci i zapewnień o swojej winie, ten ktoś zadzwoni na policję, która
    przyjedzie tylko po to, aby zabrać Ci prawko i 500zł z kieszeni, ponieważ
    nie będzie Ci ufał.
    Z pewnością ten "sklerotyczny trzęsący się staruch" jak sam to określiłeś
    następnym razem nie będzie chciał dyskutować tylko zadzwoni na policję.
    Swoją drogą to muszę Ci pogratulować stosunku do starszych osób. Pamiętaj,
    że kiedyś też będziesz takim sklerotycznym, trzęsącym staruchem, o ile
    dożyjesz takiego wieku.

    Pozdrawiam
    Jacek "Plumpi"