eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprzedaż wiązana: rezerwacja miejsca tylko w pierwszej klasie › Re: sprzedaż wiązana: rezerwacja miejsca tylko w pierwszej klasie
    From: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż wiązana: rezerwacja miejsca tylko w pierwszej klasie
    Date: Fri, 20 Nov 2009 12:09:07 -0000

    news:he5qmp$p4g$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Rezerwacja mogłaby być opcjonalna. Czyli kto chce - kupuje rezerwację,
    > kto nie chce - siada gdzie wolne albo stoi na korytarzu.
    >
    > Ja bym kupował.

    Mogłaby być, ale w TLK nie była z tego co pamiętam. Jechał prawie pusty
    skład, a Ty musiałeś sobie zrobić rezerwację by usiąść. Coś mi się jeszcze
    kołacze po głowie, że mozna było zrobić rezerwację na stanie na korytarzu,
    czyli kupowałeś miejscówke bez miejsca...Ale nie jestem pewny na 100% teraz.

    Pozdrawiam Przemek