    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż mieszkania,a zapłata
    Date: Tue, 10 Apr 2012 20:34:26 +0200

    > Sprawdzic czy ma kancelarię również w Peru ;>
    > Zauważ: musiałby fizycznie uciec.

    Po pierwsze primo: Jak będzie to zakup np. budynku za 1 mln zł, to może
    mu się zacząć opłacać. Przy kawalerce za 100 tysięcy pewnie nie, choć
    nie wiadomo, może ma dość Tuska (o co chyba nietrudno), a akurat mu się
    4 klientów z depozytem po 100 zebrało i rozważy Peru?

    Po drugie primo: Może zrobić to, co i kupujący -- być niewypłacalnym. I
    Co Pan Zrobisz? Może i notariusza wsadzą, ale może właśnie gość ma
    nowotwór, zostało mu pół roku, a twoje 200 idealnie spłaci długi
    hazardowe i mafia nie będzie na jego rodzinę potem nastawała? A nawet
    jak nie ma nowotwora, to co ci z tego, że gość pójdzie siedzieć, jak ci
    oszczędności 3 pokoleń pójdą w pizdu?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek