    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż bazarowa w lokalu przedsiębiorstwa czy poza?
    Date: Tue, 18 May 2010 15:12:24 +0200

    G pisze:
    > Witam ponownie
    > Mam krótkie pytanie
    > Czy podmiot który prowadzi DG:
    >
    > 4789Z - SPRZEDAŻ DETALICZNA POZOSTAŁYCH WYROBÓW PROWADZONA NA STRAGANACH
    > I TARGOWISKACH
    >
    > ma we wpisie do ewidencji zgłosić konkretne miejsca poza swoją siedzibą
    > gdzie handluje czyli stoiska, pawilony, stragany (także ruchome)?
    >
    > Powiedziano mi w Urzędzie Gminy ze nie musi, ale wg mnie to jest tylko
    > określenie charakteru prowadzonej DG, ale konkretne targowiska powinien
    > zawrzeć we wpisie do ewidencji.

> [...]

    Podstawowe pytanie jest takie: czy na ten pawilon będziesz miał
    umowę, z której wynika konkretny adres. Jeśli tak, to możesz to
    potraktować podobnie jak wynajęte w budynku biuro, jednak sensu w tym
    raczej nie ma. Zaczną Ci przychodzić (i ginąć) jakieś ważne listy itp.
    zupełny zbytek.

    I tak Twoim podstawowym adresem jest adres zamieszkania, jego używaj.
    Nawet jeśli byś miał ten wpis na ten adres, to na fakturach i tak musisz
    podawać swój adres zamieszkania.

    --
    Liwiusz