    Date: Sat, 29 Sep 2012 17:36:52 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "sprzedam nerkę" - nielegalne

    W dniu 29.09.2012 13:43, Bydlę pisze:

    > A jest coś w przepisach o żartobliwym charakterze i znoszeniu wtedy kary?

    No ale kary za co? Za ogłoszenie? Jeżeli kara jest za ogłoszenie - to
    nie mam pytań. Nie ważne czy było żartobliwe czy na serio - kara się
    należy.

    Tyle że ogłaszanie się jest legalne, więc jedyne za co może być kara, to
    za przygotowania się do przestępstwa handlu organami do przeszczepu
    (jakoś to tam się pewnie ładnie formalnie nazywa). Tyle, że jeżeli jest
    żart - to automatycznie nie można zarzucić że ktoś się przygotowywał do
    przestępstwa.

    Więc, za co kara?

    p. m.