    From: "Grzegorz" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzeciw od nakazu zapłaty
    Date: Mon, 7 May 2012 00:18:09 +0200

    Użytkownik "rmrmg" <i...@s...atu.re> napisał w wiadomości
    news:pan.2012.05.05.11.59.56@sign.atu.re...

    > Sprawdziłem to nie faktura a nota księgowa. Zmyliły mnie dalsze pisma
    > gdzie mówią już o fakturze.

    Na notę księgową możesz się wypiąć.
    Firma ewidentnie kombinuje żeby nie musiała od tego odprowadzić podatku VAT.
    To taki sposób na wywołanie presji. (A jest na tej nocie podatek VAT?)

    Zdarzenie będące podstawą wystawienia noty miało miejsce dawno temu.
    Nota/f-ra powinny być wystawione w ciągu siedmiu dni od zaistnienia faktu
    będącego podstawą wystawienia.
    Np. w umowie jest, że zwracasz wyposażenie abonenckie w ciągu xx dni od dnia
    rozwiązania umowy. Od dnia xx biegnie termin przedawnienia.
    W KC jest też art. który mówi o tym że bieg przedawnienia rozpoczyna się od
    dnia kiedy stronie (telekomowi) przysługiwało prawo (do zwrotu urządzenia)
    do roszczenia. To, że telekom zwlekał to jego strata.

    Postępowanie podatkowe jest jawne dla stron. Ty nie jesteś stroną.
    Taką też odpowiedź otrzymasz z US na złożoną skargę. W skardze możesz
    zastrzec wykorzystanie swoich danych osobowych.
    G.