    From: "Kasia M." <kimik@USUŃ-TOpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzdaz samochodu a spadek
    Date: Wed, 26 Jan 2005 21:56:20 +0100
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:ct8psq$t6f$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie
    >
    > Jeżeli
    >
    > Ten, kto ma ochotę na urlop na koszt państwa - odpowiedzialnosć karna

    Nie napisałam wcześniej, bo nie wiedziałam, czy to ważne:
    w dowodzie rejestracyjnym wpisany jest tylko mąż jako właściciel, natomiast
    żona nie, chociaż rozdzielności majątkowej podpisanej nie mają.
    Czy to jakoś zmienia postać rzeczy, czy nie?
    Jeżeli nie, to rozumiem, że samochód stoi w garażu i czeka na sprawę i nie
    ma sposobu, żeby się go jakoś legalnie i w miarę bezproblemowo pozbyć?

    Dzięki za pomoc.
    Kasia