  • Date: Tue, 28 Apr 2009 13:30:47 +0200
    From: mt <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa sadowa - niemcy czy polska ?

    gizmo pisze:
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > no tak wlasnie umowy, a ja zadnej umowy nie zawieralem firma ktora mnie chce
    > zaskarzyc, nawet im nic nie sprzedalem, co innego gdybym im cos sprzedal i
    > pozniej nie dotrzymal warunkow umowy, ale oni poprostu sie doszukali jakis
    > kruczkow prawnych - rzeczy ktore wg niemieckiego prawa powinny byc na mojej
    > stronie internetowej a ich tam nie ma, a prawo Polskie nie nakazuje
    > umieszczenia regulaminu zakupu na stronie bedacej oferta/reklama, co innego
    > dla sklepow internetowych.

> [...]
    Ej ty sie chlopie zajmij moze chodowla jedwabnikow jak nie masz pojecia
    o handlu. Byle lachudra cie chce wycyckac a ty juz gaciami trzesiesz.

    Jesli wprowadzasz do obrotu towar oclony opodatkowany i spelniajacy
    wszelkie wymogi EU-kolchozu to mozesz spokojnie sprzedawac !

    Co innego jakby to byl np sprzet ktory wymaga spelnienia pewnych norm a
    ten twoj nie ma takowych wtedy mozesz miec problemy. Ewentualnie
    prowadzisz dzialalnosc na terenie niemiec w twoim przypadku moga ci
    naskoczyc jesli towar spelnia warunki jak powyzej napisalem.