  • Data: 2009-04-28 10:54:07
    Temat: Re: sprawa sadowa - niemcy czy polska ?
    Od: "gizmo" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gt6mma$3ee$2@inews.gazeta.pl...

    > A element niemiecki to co?
    > Jak ktoś z Niemiec sprzeda coś na polskim allegro to co w Polsce z nim sie
    > procesować nie można? Chyba znaczenie ma miejsce zawarcia umowy akurat.

    no tak wlasnie umowy, a ja zadnej umowy nie zawieralem firma ktora mnie chce
    zaskarzyc, nawet im nic nie sprzedalem, co innego gdybym im cos sprzedal i
    pozniej nie dotrzymal warunkow umowy, ale oni poprostu sie doszukali jakis
    kruczkow prawnych - rzeczy ktore wg niemieckiego prawa powinny byc na mojej
    stronie internetowej a ich tam nie ma, a prawo Polskie nie nakazuje
    umieszczenia regulaminu zakupu na stronie bedacej oferta/reklama, co innego
    dla sklepow internetowych.

    pozatym moja strona internetowa to tylko oferta, przez sama stone nic nie
    mozna kupic, tam sa podane jedynie ceny i kontakt do mnie, wszelkie
    transakcje - platnosci, dostawy sa ustalane indywidualnie.

    miejsce zawarcia umowy ?? to jak traktowac cos takiego : jesli ktos wysyla
    potwierdzenie zakupu, a ja wystawiam fakture/rachunek w Polsce bo tutaj
    prowadze dzialalnosc ??

    pzdr