  • 1. Data: 2004-03-05 18:10:55
    Temat: spozniony PIT 11
    Od: "kazik" <k...@i...pl>

    Czesc Wszystkim
    Moja zona przepracowala w tamtym roku tylko 18 dni stycznia Do tej pory nie
    otrzymala jeszcze pit-u 11 za ten okres Z tego co wiem zaklad pracy powinien
    to zrobic do konca stycznia tego roku Teraz mam pytanie czy sam mam sie
    upominac o ten pit czy czekac spokojnie do konca okresu czyli do konca
    kwietnia i zglosic to w U.S ze nie mozna sie rozliczyc poniewaz nie ma
    odpowiednich dokumentow Sam nie wiem czy nie ma teraz obowiazku na platniku
    zeby samemu sie o to starac Pewnie ze sam moge dzwonic do tej firmy ale
    to sa koszty( rozmowy miedzymiastowe i nie wiem czy zalatwie to za jednym
    razem znajac szybkosc zalatwiania spraw do tej pory ) Zreszta nie zona tu
    zawinila Prosze poradzcie jak to sensownie rozwiazac Pozdrawiam i dziekuje
    za odpowiedz
    Kazik

  • 2. Data: 2004-03-06 08:26:04
    Temat: Re: spozniony PIT 11
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik kazik napisał:

    > Moja zona przepracowala w tamtym roku tylko 18 dni stycznia Do tej pory nie
    > otrzymala jeszcze pit-u 11 za ten okres.
    [ciach]

    Mialam podobna sytuacje, skonczylam prace w czerwcu ubieglego roku, a
    pit dostalam dopiero w grudniu (po konsultacji w urzedzie skarbowym co
    do terminu doreczenia tego pitu) po telefonie do "opornej firmy" mniej
    wiecej tej tresci: Dzien dobry. "Chcialam zapytac co z moim pitem za
    2003, bo bylam dzis w urzedzie skarbowym i tam mi powiedzieli , ze
    powinniscie ten pit dostarczyc do 15 sierpnia, a dzisiaj jest juz 12
    grudnia..." Padla szybka odpowiedz:"Oj, najmocniej przepraszamy, wie
    pani, taki natlok pracy, otrzyma pani pit poczta w ciagu tygodnia".
    Dodam, ze firma owa nie ma zbyt wielkiego natloku pracy, chyba ze
    kombinuja jak znowu okrasc pracownikow...

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 3. Data: 2004-03-06 08:38:58
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 06 Mar 2004 09:26:04 +0100, na pl.soc.prawo, [edymon] napisał(a):

> [...]
    > Dodam, ze firma owa nie ma zbyt wielkiego natloku pracy, chyba ze
    > kombinuja jak znowu okrasc pracownikow...

    A na czym ta kradzież miałaby Twoim zdaniem polegać ?

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2004-03-06 09:02:43
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik Mieczyslaw napisał:

    > A na czym ta kradzież miałaby Twoim zdaniem polegać ?

    Na przesunieciu pracownikow na pol etatu z pensja 325 zl netto. Oranie
    jak na calym etacie + umowa o dzielo z wyplata zalezna od ilosci
    przepracowanych godzin, wyplaty nie wyplacone przez 3 miesiace... itd,
    itd, itd... Moglabym jeszcze troche podac, ale po co...

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 5. Data: 2004-03-06 09:13:52
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Sat, 06 Mar 2004 10:02:43 +0100, na pl.soc.prawo, [edymon] napisał(a):

> [...]
    > przepracowanych godzin, wyplaty nie wyplacone przez 3 miesiace... itd,
    > itd, itd... Moglabym jeszcze troche podac, ale po co...

    A co to ma wspólnego z PIT-11 ?
    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    The more we disagree, the more chance there is that at least one of us is
    right.

  • 6. Data: 2004-03-06 09:13:54
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    > A co to ma wspólnego z PIT-11 ?
    Nic, tylko tyle, ze mnie nie zrozumiales. Napisalam, ze nie maja w tej
    firmie zbyt duzo pracy, chyba ze znowu wymyslaja jak okrasc pracownikow.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]

  • 7. Data: 2004-03-07 17:09:32
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    [...]
> [...]
    > Zbiór przepisów:
    > www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    > A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.

    prawo prawem
    ale netykieta też obowiązuje
    delimiter to: kreska, kreska, spacja
    i jest tylko jeden a nie dwa

    --
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii
    strona obsluguje zewn. skrypty (*.js) - zapraszam do współpracy