    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spotkanie na imieninach
    Date: Tue, 4 Jan 2005 21:20:23 +0100

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsj3forznmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    Sorry, że odpisuję pod Twoim postem na post pytajacy, ale dopiero po
    przetworzeniu go przez Ciebie zdołałem sie doczytać, o co chodzi.

    1) Naruszenie miru domowego, bo nie wyszedł z mieszkania.
    2) Naruszenie nietykalności, bo ją uderzył.
    3) Pozbawienie wolności,bo ją przywiązał i wyszedł.
    - Razem zgwałcenie, które moim zdaniem pochłania te poprzednie, bo przecież
    w tym celu pozostał w mieszkaniu, w tym celu ją bił i wreszcie w tym celu ją
    przywiązywał.

    1) Uszkodzenie mienia, bo rozbił automat.
    2) Kradzież prezerwatywy.
    - Razem kradziez z włamaniem, choc spotkałem się z sytuacjami, iż w wypadku
    znacznej dysproporcji szkody z tytułu zniszczenia mienia w stosunku do
    skradzionego mienia, to stosowano osobno uszkodzenie, a osobno kradzież.

    > I 297 w zb z art 288 w zw z art 11 par. 2 kk

    Pewnie miało być 279 kk, a nie 297 kk. I ja bym to bez zbiegu kwalifikował
    uznając uszkodzenie mienia jako współukarany czyn. chyba, że rozmiary
    uszkodzeń przekraczały zakres konieczny do wyciągnięcia tej prezerwatywy.

    > II 197 par 1 kk.

    OK.

    > Dwa.

    Też tak uważam.

    > Za włamanie, zniszczenie mienia i zgwałcenie.

    Ja bym pominą ewentualnei to zniszczenie mienia.

    > za włamianie rok na trzy. Za zgwałcenie dwa lata. Łącznej dwa lata i jeden
    > miesiąc (a co, będę świnia :-) )

    A, na tym to się nie znam. Generalnie włamanie, to bzdet. Kilka miesięcy w
    zawieszeniu na 2 lata i obowiązek naprawienia szkody. Zgwałcenie, rzecz
    poważniejsza. Wcześniej ja bił i wiązał. Może i dwa lata, to by wystarczyło.