    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spolka z o.o. sp komandytowa
    Date: Fri, 19 Mar 2010 00:29:02 +0100

    On Thu, 18 Mar 2010, Jacek_P wrote:

    > Przy tej okazji powraca mi na mysl pytanie, co sie stanie,
    > gdy spolki kapitalowe utworza zamkniety cykl wlasnosciowy
    > pozbawiony udzialowcow-osob fizycznych.

    Zdaje się w przepisach jest jakaś konstrukcja, mająca
    zapobiec takim machinacjom. Nominalnie przynajmniej.
    I o ile mnie pamięć nie myli, ładnych parę lat temu (być
    może w zeszłym tysiącleciu) ktoś tu się skarżył, że mimo
    ewidentności sąd rejestrowy nie kiwa palcem aby takim
    problemem się zająć.

    pzdr, Gotfryd