    From: scream <s...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spisany...zmiana sytuacji na gorsza :(
    Date: Fri, 02 May 2003 22:39:54 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@chello062179033204.chello.pl

    Użytkownik mam.problem napisał:
    > I tutaj niestety musze dopisac jeszcze wstęp :
    > Owe koleżanki byly razem z Nami na imprezie i to wlasnie tam wypily alkohol.
    > Dalsza czesc nie ulega zmianie, poza tym, ze Kolezanki juz zlozyly zeznania.

    o tym nie wspomniales ;) Co to za impreza na której sie nie pije?? (Ty
    podobno nie piłeś :))

    > 1. Czy osoba kupujaca alkohol moze poniesc konsekwencje tego zakupu ? [nie
    > pelnoletnia, z tego co sie dowiedzialem, to w sklepie poproszono kogos o
    > zakup]

    to w takim razie ten ktoś mógłby ponieść konsekwencje, ale pewnie nawet
    nie wiadomo kto to byl - więc nie

    > 2. Czy osoba bedaca wlascicielem tego mieszkania poniesie konsekwencje ?

    trudne pytanie, raczej nie - natomiast konsekwencje mogą ponieść
    rodzice koleżanek, bo niedopilnowali..

    > 3. Czy osoby bedace na tej imprezie beda przesluchiwane na komendzie albo
    > zloza Nam wizyte w domach [maja nasze adresy]?

    nie

    > 4. Czy z kolega mozemy czuc sie zagrozeni, chociaz nic nie pilismy i mamy na
    > to slowa policji ?

    absolutnie nie

    > 5. Z tego co sie dowiedzialem to na prosbe kogos bedzie "wizja lokalna" [albo
    > cos bardzo podobnego], przed czym sie przestrzegac na czyms takim ?

    wizja lokalna? hehe, ktoś was chyba chciał postraszyć albo nie wie o
    czym mowi :)) Raczej to pierwsze.

    Nie obawiaj sie, takich spraw jest dużo i nikt sie nimi za bardzo nie
    przejmuje. Stosuje sie tu standardowe procedury, tak jak opisałem :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl