  • Data: 2003-05-03 13:43:19
    Temat: Re: spisany...zmiana sytuacji na gorsza :(
    Od: Lulek <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 May 2003 23:10:55 +0200, "Karol"
    <a...@b...poczta.onet.pl> wrote:

    >Jakich my czasów dożylismy.
    >Myślałem, że państwo policyjne skończyło się w 1989 r.
    >A tutaj na grupie przykład, że jednak ktoś się przejął jedną balangą i boi
    >się konsekwencji.

    Ale co fakt jego obaw ma do państwa policyjnego?
    Zdecydowanie lepsza jest taka właśnie postawa autora wątku, niż gdyby
    śmiał się w oczy stróżom prawa nie mając przed nią żadnego respektu. Wtedy
    dopiero załamałbym ręce "jakich my czasów dożyliśmy".
    A rady żeby uciekać przed Policją uważam za szczeniackie - po co narażać
    się na bezsensowne problemy w razie niepowodzenia, jeśli ma się czyste
    sumienie? No i po co utrudniać pracę Policji?

    (-)
    Lulek