  • Data: 2014-12-22 14:15:08
    Temat: Re: spadek w przyszłości :)
    Od: Mrqs <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-22 o 11:02, RadoslawF pisze:

    > A czytałeś umowę ?
    > Bo na ile znam zasady na jakich działają firmy oferujące renty
    > to "ta rzecz" nie jest już własnością zmarłej czy jej spadkobierców.
    > Została sprzedana za rentę i być może dodatkową dopłatę.

    Umowa jest tak skonstruowana, że sprzedaż (przekazanie własności)
    nastąpi dopiero po formalnym odzyskaniu nieruchomości i wpisie do księgi
    wieczystej. Jest to zabezpieczenie (nie tylko to), gdyby inwestor nie
    dotrzymał warunków umowy. Jak chyba pisałem, gdyby tak się stało, to nie
    następuje przeniesienie własności ani zwrot pobranych zaliczek.

    Mrqs

    --
    "Lewicowość to rodzaj fantazji masturbacyjnej, dla której świat faktów
    nie ma większego znaczenia". Orwell