  • Data: 2007-07-05 06:35:55
    Temat: Re: spadek - sprawa rodzinna
    Od: MiCHA <m...@m...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mondo wrote:

    > Posrednio tak. A dokladniej zona, z ktora nie mam rozdzielnosci
    > majatkowej nalezy, wiec chyba mnie to tez dotyczy.

    Nie.

    > Natomiast nie wiem
    > jakie by mialo to miec znaczenie, gdyz oprocz osoby o ktorej pisalem
    > nikt nie jest zainteresowany w chwili obecnej zadnymi podzialami
    > majatku. A on przyszedl nagle do nas wszystkich zadajac natychmiastowej
    > splaty 1/3 ewentualnie 1/4 wartosci domu. w razie niespelnienia zadan
    > grozi wprowadzeniem sie wbrew woli wlascicielki.

    No to go policja wyprowadzi.

    A tak w ogóle macie dwie możliwości:
    - spłacić go (czyli de facto kupić jego część) wg. ustalonej przez obie
    strony kwoty. W zasadzie kwota może być dowolna, bylebyście się wszyscy
    na nią zgodzili. A jak do porozumienia nie dojdziecie, to:
    - nic nie robić. On nie ma możliwości zmuszenia was do spłaty bez
    orzeczenia sądowego. Będzie musiał w takim wypadku pójść ze sprawą do
    sądu, cze raczej nie zrobi, bo po pierwsze - będzie musiał pokryć koszty
    sądowe, po drugie - sąd z pewnością nie da mu więcej niż mu się naprawdę
    należy (a jemu nie o to przecież chodzi).

    --
    MiCHA