  • Data: 2007-07-04 18:04:03
    Temat: Re: spadek - sprawa rodzinna
    Od: Mondo <m...@m...mondo> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Nysztal wrote:

    > Taka splata wiekszej czesci na poczet przyszlego udzialu w spadku po mamie
    > nie mialaby zadnej mocy prawnej - równie dobrze móglby on za pare lat
    > domagac sie ponownie zaplaty za czesc spadku po mamie.
    >
    > Co do pozostalej sytuacji to prosze jasno okreslic czy nalezy Pan do kregu
    > spadkobierców czy nie?

    Posrednio tak. A dokladniej zona, z ktora nie mam rozdzielnosci
    majatkowej nalezy, wiec chyba mnie to tez dotyczy. Natomiast nie wiem
    jakie by mialo to miec znaczenie, gdyz oprocz osoby o ktorej pisalem
    nikt nie jest zainteresowany w chwili obecnej zadnymi podzialami
    majatku. A on przyszedl nagle do nas wszystkich zadajac natychmiastowej
    splaty 1/3 ewentualnie 1/4 wartosci domu. w razie niespelnienia zadan
    grozi wprowadzeniem sie wbrew woli wlascicielki.

    pzdr,

    Mondo