  • Data: 2004-02-26 13:56:05
    Temat: Re: spadek po babci [nic z tego - niezle jaja]
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik [edymon] napisał:

    > Dziekuje za pomoc! Poczekamy i zobaczymy co sie bedzie dzialo. I mam
    > naprawde nadzieje, ze ktorys z wnusiow nie wzial na babci dowod na
    > przyklad pozyczki w Providencie...:-)
    I jeszcze dodam, ze to naprawde kupiata sprawa, bo moj maz z ta babcia
    nie mial zadnych kontaktow od mniej wiecej 1970 roku, bo jak tesciowa
    sie rozwiodla to zerwala zupelnie kontakty z bylym mezem i jego rodzina,
    a swojemu synowi (czyli mojemu mezowi) zmienila sądownie nazwisko na
    swoje panienskie:-)
    --
    Pozdrawiam,
    Edytka [edymon]