  • 1. Data: 2004-06-29 19:12:20
    Temat: spadek- ile sie komu nalezy
    Od: "JanuszS." <gufner<na>post.pl>

    witam
    chcialabym sie dowiedziec ile sie ustawowo komu nalezy
    ojciec moj zmarl 2 lata temu zglosilysmy z mama wniosek o nabycie spadku
    ktory sie nam nalezy czyli mieszkania , ile z tego mieszkania nalezy mi sie
    po jego sprzedazy???

    --
    [Pozdrawiam JanuszS]
    [ECS K7S5A, Athlon 2500+ Barton]

  • 2. Data: 2004-06-29 19:18:13
    Temat: Re: spadek- ile sie komu nalezy
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    JanuszS.
> [...]
    > ktory sie nam nalezy czyli mieszkania , ile z tego mieszkania nalezy mi sie

    ze spadku po 1/2
    ale jeśli mieszkanie było wspólną własnością rodziców, to spadkiem jest
    tylko połowa mieszkania

    KG

  • 3. Data: 2004-06-30 12:06:00
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "JanuszS. post.pl>" <gufner<na> napisał w wiadomości
> [...]
    > ojciec moj zmarl 2 lata temu zglosilysmy z mama wniosek o nabycie spadku
    > ktory sie nam nalezy czyli mieszkania , ile z tego mieszkania nalezy mi

    1) jeśli mama miała wspólność majątkową z tatą, to jej pozostaje połowa
    mieszkania ze wspólnośći a dziedziczeniu podlega druga połowa, z której ty z
    mamą dziedziczycie w 1/2
    2) jeśli nie było wspólnośći tylko to było mieszkanie ojca- dziedziczycie
    całość w 1/2