  • 1. Data: 2004-08-23 13:46:31
    Temat: spadek hmmm klopot ???
    Od: "JacekR" <JacekR@NO_SPAM.vgj.pl>

    Witam
    Mam taki problem
    Jestem prawdopodobnie jedynym spadkobierca po ojcu
    (matka nie zyje, brat tez (bezdzietny kawaler))
    Ale po ojcu zostalo :
    mieszkanie wlasnosciowe (w ksiedze wieczystej)
    konto dewizowe (kilkadziesiat dolarow)
    Konto ROR

    Jak do tego wszystkiego sie zabrac ???
    Czy ktos wie gdzie w necie sa wzory pozwow czy jak tam ich zwal do
    przepisanie calego spadku na mnie ?
    i jaki jest wpis do sadu podczas zakladania takiej sprawy
    Dziekuje za odpowiedzi
    JacekR

  • 2. Data: 2004-08-23 14:17:52
    Temat: Re: spadek hmmm klopot ???
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <JacekR@NO_SPAM.vgj.pl>
    napisał w wiadomości news:cgcsgn$4gk$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Jak do tego wszystkiego sie zabrac ???

    wniosek o stwierdzenie nabycia spadku
    http://skocz.pl/fsd

    poczytaj też jak przyjmuje się spadek itp

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-08-23 14:49:59
    Od: "JacekR" <JacekR@NO_SPAM.vgj.pl>

    > wniosek o stwierdzenie nabycia spadku
    > http://skocz.pl/fsd
    >
    > poczytaj też jak przyjmuje się spadek itp

    Dziekuje za odpowiedz to jest to co szukalem :))
    a orientuje sie ile kosztuje wpis w sadzie ??? w sprawie spadkowej z ustawy
    z 1 dziedziczacym ?

  • 4. Data: 2004-08-23 17:09:15
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    JacekR wrote:
    > a orientuje sie ile kosztuje wpis w sadzie ??? w sprawie spadkowej z ustawy
    > z 1 dziedziczacym ?

    OIDP 2 x 20 zł (jedno za wniosek o stwierdzenie nabycia, drugie za
    przyjęcie oświadczenia o formie przyjęcia)

    KG

  • 5. Data: 2004-08-24 07:26:32
    Od: "JacekR" <JacekR@NO_SPAM.vgj.pl>

    Dziekuje za wszystkie podpowiedzi :)

    mam jeszcze 1 pytanie:
    w spadku jest mieszkanie i rachunki bankowe
    i jezeli w urzedzie skarbowym zglosze tylko mieszkanie
    to czy z postanowieniem sadu moge zlikwidowac rachunki bankowe
    nie zglaszajac ich do US ??

  • 6. Data: 2004-08-24 15:28:40
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    JacekR wrote:
    > w spadku jest mieszkanie i rachunki bankowe
    > i jezeli w urzedzie skarbowym zglosze tylko mieszkanie
    > to czy z postanowieniem sadu moge zlikwidowac rachunki bankowe
    > nie zglaszajac ich do US ??

    chyba się nie uda

    KG