  • 1. Data: 2004-03-15 21:36:56
    Temat: spadek
    Od: "peter" <peterp@(usun to)autograf.pl>

    Witam
    Mam pytanie,po smieci ojca matka wyszla drugi raz za maz i zmarla po kilku
    latach.
    Po ilu latach malzenstwa temu drugiemu mezowi przysluguje prawo do spadku
    .Na matke byl przepisany dom.

  • 2. Data: 2004-03-15 21:51:51
    Temat: Re: spadek
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "peter" <peterp@(usun to)autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > latach.
    > Po ilu latach malzenstwa temu drugiemu mezowi przysluguje prawo do spadku

    Natychmiast po zawarciu małżeństwa po niej dziedziczy

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 3. Data: 2004-03-15 21:52:01
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > latach.
    > Po ilu latach malzenstwa temu drugiemu mezowi przysluguje prawo do spadku

    no pewnie, mąż wraz z dziećmi dziedziczy po równo, z tym, że mąż co najmniej
    1/4. jeżeli było 3 dzieci to wszyscy po 1/4, jeżeli 5 dzieci to mąż 5/20 a
    dzieci po 3/20, jeżeli 2 dzieci to po 1/3 i tak dalej. prawo dziedziczenia
    przysługuje mężowi od momenu gdy... został mężem.

    pozdrawiam
    wowka

  • 4. Data: 2004-03-15 22:49:14
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c358gq$p7f$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "peter" <peterp@(usun to)autograf.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Natychmiast po zawarciu małżeństwa po niej dziedziczy

    A dokładniej ma prawo dziedziczenia po niej od chwili zawarcia małżenistwa

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant