  • 1. Data: 2013-05-29 17:27:22
    Temat: smieciowe hahahaha
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    Usrawa smieciowa - wyszlo jak zwykle...

    ...nie jest jasne bowiem, jak wywóz odpadów ma wyglądać w przypadku osób
    prowadzących jednoosobowe firmy i mieszkających w miejscu pracy.
    Katarzyna Kuźma z kancelarii Domański Zakrzewski Palinka twierdzi, że
    powinni oni mieć dwa kosze na śmieci i dwie umowy dotyczące ich wywozu.

    http://biznes.pl/wiadomosci/kraj/wybor-smieci-domowe
    -albo-sluzbowe,5527953,news-detal.html

    zen.aspx

  • 2. Data: 2013-05-29 18:17:17
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-05-29 17:27, hiki o! wrote:
    > Usrawa smieciowa - wyszlo jak zwykle...

    Bo to IMHO to jest tak, że jak "Łunia" coś każe to naszym wybrańcom
    rozum odbiera ...

    BTW, ciekawie jest w DC.

    W zależności od tego gdzie i kogo pytasz o deklaracje w przypadku domu
    jednorodzinnego i prowadzonej DG nie produkującej odpadów komunalnych to
    dostajesz następujące odpowiedzi:
    - wypełniać jak dla nieruchomości zamieszkałej (wersja dla domu
    jednorodzinnego);
    - o ile powierzchnia pod DG nie przekracza 30% (wynika z prawa
    budowlanego jakby ktoś się zaciekawił) to wypełniać jak dla
    nieruchomości zamieszkałej (wersja dla domu jednorodzinnego);
    - wypełniać jak dla nieruchomości częściowo zamieszkałej i częściowo
    niezamieszkałej z zadeklarowaniem 0 pojemników;
    - wypełniać jak dla nieruchomości częściowo zamieszkałej i częściowo
    niezamieszkałej z zadeklarowaniem (sic!) "dla świętego spokoju" 1 pojemnika

    Szczęśliwie przedłużyli termin składania deklaracji do 19 lipca tak więc
    może coś się rozjaśni.

    Piotrek

  • 3. Data: 2013-05-29 18:52:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 May 2013 17:27:22 +0200 osobnik zwany hiki o!
    napisał:

> [...]
    > Katarzyna Kuźma z kancelarii Domański Zakrzewski Palinka twierdzi, że
    > powinni oni mieć dwa kosze na śmieci i dwie umowy dotyczące ich wywozu.

    może ta pani "prawnik" się douczy? bo już nie będzie umów. to jak mogą
    być dwie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-05-29 19:27:11
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 29.05.2013 18:52, masti wrote:

    > może ta pani "prawnik" się douczy? bo już nie będzie umów. to jak mogą
    > być dwie?

    Ale to co, na "gebe" beda wywozic?

    zen.aspx

  • 5. Data: 2013-05-29 19:30:40
    Od: "Roman J. Stachowiak" <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-29 19:27, hiki o! pisze:

    > Ale to co, na "gebe" beda wywozic?

    Dokładnie tak. A gmina już co trzeba z ciebie ściągnie.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 6. Data: 2013-05-29 19:36:28
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 29.05.2013 19:30, Roman J. Stachowiak wrote:

    > Dokładnie tak.

    Noooooo, to fachowo. Moze ja zaczne sciagac od kogokolwiek. W koncu nie
    musze miec umowy.

    zen.aspx

  • 7. Data: 2013-05-29 20:23:39
    Od: "Roman J. Stachowiak" <r...@w...pl>

    W dniu 2013-05-29 19:36, hiki o! pisze:

    > Noooooo, to fachowo. Moze ja zaczne sciagac od kogokolwiek. W koncu nie
    > musze miec umowy.

    A ty jesteś gmina?
    Gmina załatwia to parapodatkiem od wszystkich.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 8. Data: 2013-05-29 20:32:08
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 29.05.2013 20:23, Roman J. Stachowiak wrote:

    > A ty jesteś gmina?
    > Gmina załatwia to parapodatkiem od wszystkich.

    uwielbiam takie rozwiazania

    zen.aspx

  • 9. Data: 2013-05-31 09:47:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 May 2013 19:27:11 +0200 osobnik zwany hiki o!
    napisał:

    > Ale to co, na "gebe" beda wywozic?

    następny inteligentny inaczej. Może byś się zainteresował podatkami. Czy
    może tatuś płaci?

  • 10. Data: 2013-05-31 15:21:16
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 31.05.2013 09:47, masti wrote:

    > następny inteligentny inaczej. Może byś się zainteresował podatkami. Czy
    > może tatuś płaci?

    Podatkow jest w chuj.

    zen.aspx