  • Data: 2009-09-20 18:33:49
    Temat: Re: służba zdrowia (dyskietka?)
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yarroll" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:11ef4613-0c05-4f8e-9b58-7f5324cc0180@g1g2000vbr
    .googlegroups.com...

    >Zrobiłem pyskówkę i próbowałem dostać się do lekarza, ale bez skutku.

    To slabo probowales. Nie robi sie pyskowki tylko sie idzie do kierownika
    przychodni i jesli to nie zalatwi sprawy, a najczesciej zalatwia, to kaze
    sie pani zadzwonic do oddzialu NFZ zeby sie douczyla. Ja przez pare lat nie
    mialam tej dyskietki i korzystalam ze sluzby zdrowia. - fakt ze po tym jak
    przeczolgalam pania kierowniczke z przychodni przy pomocy pana z NFZ:)

    LH