  • 11. Data: 2002-10-09 12:52:42
    Temat: Re: służba wojskowa
    Od: f...@p...onet.pl

    [ciach]
    > Zasada ogolna: nie podpisuj biletu (!!!)
    a czy bede miał szanse na nie podpisanie???

    dzieki bardzo za wskazówki, jakbys cos sobie jeszcze przypomniał to bardzo
    proszę....
    pozdrawiam
    adam

  • 12. Data: 2002-10-10 06:57:48
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > [ciach]
    > a czy bede miał szanse na nie podpisanie???

    Tak, powolaj sie na zminy zdrowia (pewnie kilka lat minelo od
    ostatniej.pierwszej komisji) - np na wspomniany przez Ciebie alkoholizm :).
    Beda pewnie chcieli Ci wmowic, ze "komisja bedzie jak pan podpisze".
    Doskonale wiedza, ze nie ma czasu i jak Cie wysla na badania to na 90% juz
    Cie nie zobacza w tym roku. Czytaj ustawe, znaj swoje prawa.

    Filip Piotrowski

  • 13. Data: 2002-10-10 08:06:52
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

    > 2. jestem z rocznika 1974

    A skonczyles moze studia ?
    Bo jesli tak (nawet w tym roku2002) to tez juz jestes w rezerwie. Minister
    podpisal przeniesienie dla abslowetow z tego roku.

    AndY

  • 14. Data: 2002-10-10 09:15:28
    Od: f...@p...onet.pl

    Na razie wykombinowałem coś takiego: w niedzielę zachoruję na zapalenie płuc
    (taka choroba pewnie musi troche potrwać ;) zadzwonie w pon.(wezwanie mam na
    wtorek) do wku ze niestety jestem chory i nie moge ruszac sie z domu przez
    conajmniej 2 tyg. Bedzie już listopad i 7 tygodni do końca roku. Dopiero wtedy
    tam pojade i wtedy wyciagne kolejny argument, czyli alkoholizm.
    Wczoraj złapałem kontakt z człowiekiem z armii który ma jakies układy w
    miejscowym wku, moze uda mi sie tym sposobem... swoją drogą chyba bardziej
    przydam sie państwu płacąc podatki niz uganiając sie gdzies po poligonie z
    karabinem i to bez pocisków bo nie ma kasy (btw znajomy przez półroczne
    szkolenie wojskowe wystrzelał pięć naboji;))).

    dzięki za wsparcie

    adam

    PS jesli wszystko pójdzie po mojej myśli masz u mnie DUŻE piwko:)))