    From: "hill" <h...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: słupy energet. na posesji
    Date: Fri, 7 Mar 2003 09:17:36 +0100

    > Przykro mi ale poczytaj sobie ustawę o gosp. nieruchomościami
    > ze szczególnym uwzględnieniem zagadnienia wywłaszczeń i czasowego
    > zajmowania nieruchomości. art. 124 ust. 1
    > Naprawde przykro mi ale nie masz racji.
    > Dotyczy to i słupa i transformatora i wielkiiej konstrukcji stalowej
    > w przypadku linii wysokiego napiecie.
    > Zależy jakie kto ma szczęście.

    Mimo tego uważam, że nie takie proste jest wejście komuś na działkę,
    przykład: w pobliskim mieście (Głogów) jest prawie na ukończeniu obwodnica,
    która ułatwiłaby życie wszystkim mieszkańcom ponieważ rozładowałaby tłok na
    ulicach (ciężarówki nie musiałyby przeciskać się przez centrum miasta) do
    jej ukończenia brakuje dosłownie kilkuset metrów. I co? I nic, pewna pani za
    zalaniem asfaltem jej "pomidorków" zażyczyła sobie bodajże 300 tys. złotych
    no i obwodnicy nie ma od kilku lat. A sprawa zalega w sądach. włodarze
    miasta na początku buńczucznie zapowiadający wywłaszczenie tej pani teraz
    jakby trochę przycichli i szukają możliwości dogadania się z nią.
    Z uszanowaniem.

    --
    h...@x...wp.pl