  • 41. Data: 2009-07-28 10:12:44
    Temat: Re: słup telefoniczny na mojej parceli
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:l4u2k6-f07.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Ahem - ta "ponad stówa" to jest tyle, ile oni za to biorą. A nie tyle,
    > ile ich to kosztuje.
    Myślisz że mniej jak 5zł?
    Idiotyzmem byłoby pozbawiać się przychodu 100zł płacąc w zamian 5zł

    Krzysiek

  • 42. Data: 2009-07-28 20:04:57
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > A nie można przyjąć, że wiedział iz kupuje działkę z nieuregulowanym
    > prawnie słupem, który to fakt był dla niego dodatkowo pociągający jako
    > potencjalne źródło dodatkowych zysków? Cos na zasadzie wykupowania długu
    > za niższą kwotę (jesli juz nawet mniej zapłacił).

    Tak na marginesie pewnie czytał KW przed kupnem i wiedział co kupuje. Jeśli
    służebności przesyłu nie było w KW to może do TPSY uderzyć w temacie tego
    słupa co narusza jego własność.

  • 43. Data: 2009-07-28 21:02:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kris pisze:
> [...]
    > Myślisz że mniej jak 5zł?
    > Idiotyzmem byłoby pozbawiać się przychodu 100zł płacąc w zamian 5zł

    Taniej, niż użerać się z np. przestawianiem słupa czy jego tajemniczymi
    "awariami". No i zawsze można wpisać w koszta.