  • 1. Data: 2004-03-05 09:16:42
    Temat: skuteczna instytucja?
    Od: "Bahad" <b...@o...pl>

    zastanawiam sie nad zlozeniem informacji o ptrzestepczej dzialalnosci jednego
    gostka

    - przestepstwa gospodarcze - defraudacje (wartosc ok 300 000 - 500 000 PLN)
    - podatkowe - unikanie opodatkowania, sprzedaz na czarno
    - komputerowe - wykorzystywanie nielegalnego oprogramowania w dzialalnosci w
    ktorej jest ono niezbedne do jego prowadzenia.

    Gosc jest straszna gnida, problem w tym ze ludzie z ktorymi wspolpracuje sa
    bardzo OK (ale tez towar ktory sprzedaje jest nie do osiagniecia inna droga)

    Chcialbym znalezc jakas skuteczna albo skuteczne innstytucje ktore rozpracuja
    goscia, a mam sporo informacji. Bez tego mojego ujawnienia prawdopodobnie
    gostkowi sie przesliznie, a ja ujawnie informacje jesli bede mial mozliwosc
    "dogadanie" sie z prowadzacymi.

    Inna zecz ze dla mnie mozliwy kontakt jest przez internet.

    Kogo byscie polecili, kto nie spaprze, z kim mozna sie ulozyc zawczasu, i kto
    jest "otwarty" na internet. Oczywiscie zalezy mi takze zeby sprawa nie stala sie
    medialna przynajmniej na ile to mozliwe?

    pzdrv

    BAHAD

  • 2. Data: 2004-03-05 11:34:09
    Temat: Re: skuteczna instytucja?
    Od: "Bahad" <b...@o...pl>

    Co z tym moim mailem jest nie tak,
    czy tez nikt nie ma namiarow na taka(ie) instytucje?

    Bahad

  • 3. Data: 2004-03-05 11:39:30
    Od: "Bahad" <b...@o...pl>

    dodam ze chodzi o Krakow

  • 4. Data: 2004-03-05 20:48:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bahad" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    Skutecznie, to pion zwalczania przestępczości gospodarczej właściwej
    jednostki policji. Przez Internet tego nie załatwisz, ale skoro nie
    możesz do nich przyjść to zadzwoń, a ktoś przyjdzie do Ciebie. No ale w
    tym wypadku z medialnością może być różnie. Zamiennie możesz walnąć taką
    informację do prasy, no ale w tym wypadku skuteczność taka sobie.

  • 5. Data: 2004-03-07 07:42:07
    Od: b...@o...pl

    > Użytkownik "Bahad" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skutecznie, to pion zwalczania przestępczości ..., a ktoś przyjdzie do Ciebie.

    dzieki za info,
    a przyjsc nie moge bo przebywam za granica

    pzdrv

  • 6. Data: 2004-03-08 22:59:50
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Aha, to dobrze że Kraków, poszukaj przez google np. 'Tom Clancy' albo
    'Robert Ludlum', na pewno zajmą się sprawą, może nawet z tego książka
    wyjdzie.
    JaC