  • 1. Data: 2004-03-05 09:03:37
    Temat: jak ustalic regon firmy?
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    Witam,
    Jak ustalic regon firmy - dluznika? Firma windykacyjna twierdzi, ze nie moze znalezc
    gdzie dluznik
    jest zarejestrowany i prosi o regon dluznika.

    pozdrawiam
    Artur

  • 3. Data: 2004-03-05 09:10:48
    Temat: Re: jak ustalic regon firmy?
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    Użytkownik "Zhan" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Jak ustalic regon firmy - dluznika? Firma windykacyjna twierdzi, ze nie
    moze znalezc gdzie dluznik
    > jest zarejestrowany i prosi o regon dluznika.

    wszystko zależy od foamy prawnej działaności dłużnika

    jeśli os. fiz. - to najpierw szukaj w ewidencji według miejsca
    zamieszkania - a potem z danymi z ewidencji do urzędu statysycznego - tam ci
    podadzą (szczerze mówiąc nie jestem pewna czy powinni- ale ja do tej pory
    nie miałam problemów)

    jeśli podmiot wpisany do KRS - to regon jest tam uajwniony

    Funia

  • 2. Data: 2004-03-05 09:10:48
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

  • 4. Data: 2004-03-05 09:41:19
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Funia wrote:

    > jeśli podmiot wpisany do KRS - to regon jest tam uajwniony

    Hihi, ciekawe skąd go mają mieć... Bo np. ja im nie podawałem! ;-)
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-03-05 09:41:19
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

  • 6. Data: 2004-03-05 09:49:42
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    > wszystko zależy od foamy prawnej działaności dłużnika

    cholera... a to z kolei jak ustalic?
    w nazwie firmy oprocz jej nazwy wlasnej nie ma zadnej informacji o formie prawnej

    pozdrawiam
    Artur

  • 7. Data: 2004-03-05 09:49:42
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

  • 8. Data: 2004-03-05 10:21:43
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Zhan wrote:

    > cholera... a to z kolei jak ustalic?
    > w nazwie firmy oprocz jej nazwy wlasnej nie ma zadnej informacji o
    > formie prawnej

    Faktura jest? na fakturze powinno wszystko być.
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2004-03-05 10:31:33
    Od: "Zhan" <z...@o...pl>

    > Faktura jest? na fakturze powinno wszystko być.

    faktury to ja wystawialem, ale tylko nip jest

  • 10. Data: 2004-03-05 11:41:22
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Zhan wrote:

    > faktury to ja wystawialem, ale tylko nip jest

    No to kurka dowiedziec w którym US jest NIP, choć fakt, to może być
    trudne...
    W każdym razie w KRS muszą mieć siedzibę firmy.
    Pozdro
    Massai