  • 1. Data: 2004-03-05 09:16:42
    Temat: skuteczna instytucja?
    Od: "Bahad" <b...@o...pl>

    zastanawiam sie nad zlozeniem informacji o ptrzestepczej dzialalnosci jednego
    gostka

    - przestepstwa gospodarcze - defraudacje (wartosc ok 300 000 - 500 000 PLN)
    - podatkowe - unikanie opodatkowania, sprzedaz na czarno
    - komputerowe - wykorzystywanie nielegalnego oprogramowania w dzialalnosci w
    ktorej jest ono niezbedne do jego prowadzenia.

    Gosc jest straszna gnida, problem w tym ze ludzie z ktorymi wspolpracuje sa
    bardzo OK (ale tez towar ktory sprzedaje jest nie do osiagniecia inna droga)

    Chcialbym znalezc jakas skuteczna albo skuteczne innstytucje ktore rozpracuja
    goscia, a mam sporo informacji. Bez tego mojego ujawnienia prawdopodobnie
    gostkowi sie przesliznie, a ja ujawnie informacje jesli bede mial mozliwosc
    "dogadanie" sie z prowadzacymi.

    Inna zecz ze dla mnie mozliwy kontakt jest przez internet.

    Kogo byscie polecili, kto nie spaprze, z kim mozna sie ulozyc zawczasu, i kto
    jest "otwarty" na internet. Oczywiscie zalezy mi takze zeby sprawa nie stala sie
    medialna przynajmniej na ile to mozliwe?

    pzdrv

    BAHAD