  • 1. Data: 2005-04-04 09:58:40
    Temat: skórka z kota. To nielegalne?
    Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl>

    Dość dziwne, ale moze ktos cos wie?
    Znajomy szukal ostatnio, bo podobno na bole gregoslupa jest rewelacyjna.
    Znalazl kusnierza ktory mu ja sprzeda po 100 zl.
    Cena podobno taka wysoka bo jest to nielegalne.
    Czy wiecie coś o przepisach chroniacych koty? Psy też?
    Dla mnie to bylo by jak najbardziej w porzadku, bo lubie koty, ale cos mi
    sie nie chce wierzyc.
    W koncu futra z krolikow np. nie sa zabronione wiec czemu z kotow?
    Gdzie moglbym o tym poczytac?

    Pozdrawiam
    Lunac

  • 2. Data: 2005-04-04 12:03:30
    Temat: Re: skórka z kota. To nielegalne?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Lunac wrote:
    > Dość dziwne, ale moze ktos cos wie?
    > Znajomy szukal ostatnio, bo podobno na bole gregoslupa jest rewelacyjna.

    Znajomy niech się leczy najpierw na głowę.

    Pozytywnie na reumatyzm i inne dolegliwości działają wyłącznie żywe
    koty, a nie ich martwe szczątki.

    A jak ma jakieś poważne bóle, to niech się nie bawi w znachora, tylko
    niech idzie do właściwego lekarza. Może potrzebna będzie 'regulacja', a
    może wystarczy kapsiplast.

    > Znalazl kusnierza ktory mu ja sprzeda po 100 zl.

    Podaj mi adres tego kuśnierza. Co się jemu sprzeda >:-(

  • 3. Data: 2005-04-04 12:51:19
    Od: "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl>

    .

    > Znajomy niech się leczy najpierw na głowę.
    >
    > Pozytywnie na reumatyzm i inne dolegliwości działają wyłącznie żywe koty,
    > a nie ich martwe szczątki.

    toteż zdegustowany byłem i jestem. Dlatego interesyje mnie czy na pewno jest
    to zabronione przez prawo.
    Jeśli masz odnośny artykuł ustawy, rozporządzenia itp, itd. podeślij linka
    Pozdrawiam
    Lunac

  • 4. Data: 2005-04-04 13:08:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Cena podobno taka wysoka bo jest to nielegalne.
    > Czy wiecie coś o przepisach chroniacych koty? Psy też?

    A kto mówi o zabijaniu? Znalazł padłe zwierze przy drodze i ściagnął skórę.
    A to nie jest zabronione.
    A na "bóle krzyża" skórka kocia pomaga rewelacyjnie.Sprawdzone.

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-04-04 14:29:36
    Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl>

    > toteż zdegustowany byłem i jestem. Dlatego interesyje mnie czy na pewno jest
    > to zabronione przez prawo.
    > Jeśli masz odnośny artykuł ustawy, rozporządzenia itp, itd. podeślij linka
    Hodowla i wykorzystanie kotów jako zwierząt futerkowych nie jest
    zabronione, ale jako nowa technologia chowu musi być zatwierdzona przez
    wojewodę art. 13 ust. 1 w ustawie o ochronie zwierząt.
    W wykorzystaniu kotów nie widzę nic degustującego.. zwierzę jak każde
    inne. No chyba że masz poglądy orwellowskich świń.
    pozdr. lisu

  • 6. Data: 2005-04-04 18:03:13
    Od: "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Leszek wrote:
    > Użytkownik "Lunac" <Lunac(no-spamm)@poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:d2r348$974$1@news.onet.pl...
    >
    > A kto mówi o zabijaniu? Znalazł padłe zwierze przy drodze i ściagnął
    > skórę. A to nie jest zabronione.

    Przed laty o mało co nie kupiłem żonie (bo było tanie;) i całkiem ładne), w
    jednym z największych sklepów futrzarskich futra z kotów. Zniechęciła mnie
    sprzedawczyni, wprawdzie zachwalając ich działanie antyreumatyczne, bo
    podobno włos szybko "wychodzi".
    Były tez futra z piesków ale, OIDP mongolskich.
    A więc dlaczego koty miałyby miec "immunitet"?;).

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp"

  • 7. Data: 2005-04-05 05:34:08
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Leszek" <l...@p...fm> napisał(a)
    w news'ie: news:d2re96$2bu$1@opal.icpnet.pl

    > [.....................]
    > A na "bóle krzyża" skórka kocia pomaga rewelacyjnie.Sprawdzone.

    Pomaga - to prawda, ale *musi* to być
    naturalna czarna skórka.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie warunkiem koniecznym

  • 8. Data: 2005-04-05 07:11:37
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 5 Apr 2005 07:34:08 +0200,
    Andrzej_K <n...@n...spam.pl> screamed:

    Rozumiem. Laty sa jak te zyly wodne.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 09:11:17 user up 10572 days, 21:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Error 13: Illegal brain function. Process terminated.

  • 9. Data: 2005-04-05 13:03:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > Pomaga - to prawda, ale *musi* to być