eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosklonowane owce w krakowskim sądzie - jaka może być podstawa wyroku? › Re: sklonowane owce w krakowskim sądzie - jaka może być podstawa wyroku?
  • Data: 2015-09-08 20:23:04
    Temat: Re: sklonowane owce w krakowskim sądzie - jaka może być podstawa wyroku?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > P.S. Ostatnio mnie cos ugryzlo, wiec mam inny punkt widzenia :-P

    Pytanie co. Podejrzewam, że osa. To te cholery się pchają do owoców i
    napojów.

    Pszczoły mają obsesję na punkcie kwiatów i póki jakiejś fizycznie nie
    przygnieciesz mają cię w nosie.
    ---
    Tak można mówić o zachowaniu statystycznej pszczoły, ale nie o pasiece z
    30-ma rodzinami pszczelimi w której w każdym sezonie dochodzi do
    przynajmniej kilku wyrojeń w czasie których każdorazowo kilka tysięcy
    pszczół które wyleciały z ula, krąży nerwowo po najbliższej okolicy szukając
    na czym by tu się uwiesić. Pszczelarz chyba nawet nie ma obowiązku zdjęcia
    tych pszczół.