  • 1. Data: 2004-11-25 16:08:23
    Temat: sklep nie wywiązuje się z umowy..
    Od: scream <s...@...pl>

    Witam,

    Kupuję coś w sklepie, powiedzmy płacę za to 4000 zł - daję 2000 zł
    zadatku, resztę płace później. Dostaję fakturę pro-forma, na której jest
    data złożenia zamówienia i data realizacji zamówienia. Jednak w dniu
    realizacji zamówienia, mojego towaru ciągle nie ma (mimo, że miał być).
    Jakie prawa mi wtedy przysługują i jak powinienem sie zachować, aby nie
    dać się wyrolować?:P

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 2. Data: 2004-11-26 00:41:25
    Temat: Re: sklep nie wywiązuje się z umowy..
    Od: scream <s...@...pl>

    scream wrote:
> [...]
    > realizacji zamówienia, mojego towaru ciągle nie ma (mimo, że miał być).
    > Jakie prawa mi wtedy przysługują i jak powinienem sie zachować, aby nie

    *bump*

  • 3. Data: 2004-11-26 10:42:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > realizacji zamówienia, mojego towaru ciągle nie ma (mimo, że miał być).
    > Jakie prawa mi wtedy przysługują i jak powinienem sie zachować, aby nie

    (Dac do zrozumienia ze beda Cie splacac do konca zycia.
    10 % codziennie od kwota jaka obecnego dnia obowiazuje.
    1 - 2000 , 2- 2200, 3-2222 itd. To sie DLUG nazywa :-)
    Moze to nie jest zbyt "prawna" porada, ale takim kutasom
    trzeba dac do zrozumienia ze trzeba sie wywiazywac z umowy.
    Choc w tym przypadku to jednak zbyt "ostre", moze w hurtowni nie bylo.)

    P.

  • 4. Data: 2004-11-26 14:43:22
    Od: scream <s...@...pl>

    Przemek R. wrote:
    > Choc w tym przypadku to jednak zbyt "ostre", moze w hurtowni nie bylo.)

    kiedy ja właśnie siedziałem 3 godziny w tym sklepie i wybierałem towar,
    który akurat mają na magazynie dostępny od ręki..

    za pare godzin sie przekonam czy jest ok, ale cos czuje, ze nie bedzie :(

  • 5. Data: 2004-11-26 15:25:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > który akurat mają na magazynie dostępny od ręki..
    >
    > za pare godzin sie przekonam czy jest ok, ale cos czuje, ze nie bedzie

    no to weź kilku wiekszych kupli i grzecznie aczklolwiek tak by zrozumieli
    w czym rzecz
    powiedz ze dlug bedzie rósł z dnia na dzien az splaca.

    P.

  • 6. Data: 2004-11-26 22:49:50
    Od: scream <s...@...pl>

    Przemek R. wrote:
    > no to weź kilku wiekszych kupli i grzecznie aczklolwiek tak by zrozumieli
    > w czym rzecz
    > powiedz ze dlug bedzie rósł z dnia na dzien az splaca.

    sorry, Ty chyba nie jestes rozsadny..

  • 7. Data: 2004-11-27 10:41:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > sorry, Ty chyba nie jestes rozsadny..

    mowiles o sklepie a nie duzej sieci sklepow, wiec
    jak dla meni to akurat dobre zagranie.
    Mysli Pan ze w jaki sposob dlugi sa odzyskiwane?
    Przeciez gdyby taki ktos przyszedl do oszusta i powiedzial
    "przepraszam, pan mi jest pieniazki winien czy odda mi je pan"
    to by zostal delikatnie mowiac wysmiany.
    Sprawa w sadzie tez nie gwarantuje zwrotu kasy.

    P.