    From: " jb" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skazanie dwa razy za to samo?
    Date: Sun, 8 Oct 2006 20:26:30 +0000 (UTC)

    > Użytkownik " jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przyznam, że nowatorska teoria.

    Ani nowatorska, ani moja. Wejdź do Lexa i poczytaj orzeczenia. Linia
    orzecznicza w tej kwestii jest jasna i niezmienna od dłuższego casu.

    No to taki włamywacz powinien zadziałać w ten
    > sposób. Włamać się do kiosku zabierając paczkę papierosów. Potem seryjka włamań
    >
    > i na końcu kolejny kiosk z papierosami. Przychodzi na Policję i melduje, że 2
    > lata temu powziął zamiar obrobienia dwóch kiosków. Na pytanie, czy coś jeszcze
    > zmajstrował odmawia odpowiedzi (ma prawo) i dostaje zarzut z 12-ką. Za dwa
    > kioski w sytuacji, gdy się sam zgłosił dostanie kilkaset złotych grzywny i coś
    > tam w zawiasach. I stosując Twoją wykładnię nie odpowiada za pozostałe czyny?

    Jesli powiedział, że miał zamiar obrobić tylko 2 kioski, to sam się pogrąża,
    bo to znaczy, że w skład jego jednolitego zamiaru nie wchodziły pozostałe włamy.